Hračky pro nejmenší
ÚVOD KATALOG NOVINKY SLEVY SKLADEM AKTUALITY OBCHODNÍ PODMÍNKY KONTAKTY ODKAZY
HL. TEXT
VÝROBCE
ROZMĚR
VARIANTA
Jan Adámek
Adresa
Bělohorská 106/1653
Praha 6
16900
ČR
63965194
nejsme plátci DPH
Mobil 606 611 374
.

OBCHODNÍ PODMÍNKY

. . .

1. Kontaktní údaje

Název: Jan Adámek

Sídlo/bydliště: Bělohorská 1653/106, Praha 6, PSČ: 169 00

IČ: 63965194

Odpovědná osoba: Jan Adámek

Telefon: 775 231 066

E-mail: monika@hrackypronejmensi.cz

Kontaktní adresa: Bělohorská 1653/106, 160 00, Praha 6

DPH: Nejsme plátci DPH.


Na uvedené adrese není kamenná prodejna, provozujeme pouze e-shop.
Osobní odběry jsou možné pouze po předchozí dohodě.

Provozní doba: Po-Ne 9:00-18:00, individuálně lze domluvit výjimky.

Živnostenský list byl vydán v Praze dne 30. 5. 1996 a je registrovaný na Živnostenském úřadu Prahy 6

Č.j. ŽO/0002662/96/Rac, Ev. č. 310006-0266296

Prodávající se zavazuje na písemnou nebo elektronickou korespondenci ze strany kupujícího reagovat neprodleně, nejpozději ve lhůtě dvou pracovních dnů.

2. Informace

Informace o zboží a ceně uváděné prodávajícím jsou závazné s výjimkou zjevné chyby. Ceny jsou prezentovány včetně všech daní a poplatků, kromě nákladů na doručení zboží.

Informace o přijímaných způsobech platby jsou uvedeny v přehledu na konci těchto obchodních podmínek. Prodávající nepožaduje žádné poplatky v závislosti na způsobu platby vyjma poplatků za platbu prostřednictvím Paypal dle platného aktuálního ceníku společnosti Paypal.

Přijetí nabídky s dodatkem nebo odchylkou není přijetím nabídky.

Potvrzení obsahu smlouvy uzavřené v jiné než písemné formě, které vykazuje odchylky od skutečně ujednaného obsahu smlouvy, nemá právní účinky.

Převzetí nevyžádaného plnění ze strany kupujícího neznamená přijetí nabídky.

Fotografie zobrazené na stránkách obchodu odpovídají prodávanému zboží, nicméně vzhledem k různým typům monitorů a různým nastavením barev monitorů, se mohou barvy produktů na obrázcích lišit od skutečných barev zboží.

3. Doručování zboží

Prodávající dodá zboží kupujícímu kompletní, nejpozději do 15 dnů od potvrzení objednávky, pokud u jednotlivého zboží neuvádí jinou lhůtu k dodání. Je-li u zboží uvedeno „skladem“, prodávající zboží odešle nejpozději do dvou pracovních dnů. Kupující je povinen zboží převzít a zaplatit. Kupujícímu se doporučuje, aby si zboží při převzetí co nejdříve překontroloval.

Doklady ke zboží, zejména daňový doklad, potvrzení a certifikáty, odešle prodávající kupujícímu ihned po převzetí zboží, nejpozději do dvou dnů od převzetí zboží spotřebitelem.

Požádá-li o to kupující, potvrdí mu prodávající v písemné formě, v jakém rozsahu a po jakou dobu trvají jeho povinnosti z vadného plnění a jakým způsobem může kupující práva z nich uplatnit.

Cena a způsob doručení - viz přehled ve spodní části těchto obchodních podmínek.

Nedodrží-li prodávající lhůtu pro dodání nebo odeslání zboží, poskytne kupujícímu slevu ve výši 2 % z ceny příštího nákupu. Ostatní nároky kupujícího tím nejsou dotčeny.

Nepřevezme-li kupující zboží v dohodnuté době porušením své povinnosti, je povinen prodávajícímu zaplatit poplatek za uskladnění za každý den prodlení ve výši 10 Kč, maximálně však 300 Kč, Prodávající je oprávněn poté, co kupujícího prokazatelně e-mailem upozorní a poskytne mu novou přiměřenou lhůtu pro převzetí, zboží vhodným způsobem prodat. Náklady na uskladnění a náklady marného dodání zboží z důvodu nedostatku součinnosti na straně kupujícího v nezbytně nutné výši je prodejce oprávněn vůči kupujícímu započíst na výtěžek prodeje.

Specifikace způsobů plateb:

a) Platba na dobírku = cena zboží + zvolené dopravné + dobírečné.

b) Platba předem na účet nebo složenkou = cena zboží + zvolené dopravné (podklady k platbě Vám budou zaslány při potvrzení objednávky, nejpozději do 2 pracovních dnů).

Zboží odesíláme až po přijetí platby.

Platbu očekáváme na našem účtu do 7 kalendářních dnů (nebude-li dohodnuto jinak), poté bude objednávka stornována a objednané zboží vráceno do prodeje.

4. Zrušení objednávky a odstoupení od smlouvy

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.

Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.

Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14denní lhůtě (NE na dobírku!). Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.

Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady na vrácení zboží nese kupující.

Ustanovení § 1832 odst. 4 nového občanského zákoníku uvádí, že „odstoupí-li spotřebitel od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu-spotřebiteli dříve, než mu kupující-spotřebitel zboží předá nebo prokáže, že zboží prodejci odeslal.

Vrací-li kupující zboží osobně v provozovně prodávajícího, vrátí prodávající výše uvedené platby do 7 dnů od odstoupení od smlouvy kupujícímu.

Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.

Výjimky:
Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodání digitálního obsahu, nebyl-li dodán na hmotném nosiči, či u smluv o poskytování služeb, v obou případech za podmínky, že k plnění došlo s předchozím výslovným souhlasem kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy; dále u smluv na dodávku služeb nebo zboží (vč. alkoholických nápojů), jejichž cena závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího; u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu a u smluv na zboží, které podléhá rychlé zkáze, u zboží, které bylo nenávratně smíseno s jiným zbožím, nebo vyňato z uzavřeného obalu a z hygienických důvodů je nelze vrátit; u dodávky zvukových či obrazových nahrávek nebo počítačových programů, porušil-li kupující jejich původní obal; u dodávky novin, časopisů nebo jiných periodik; u smluv o ubytování, dopravě, stravování nebo využití volného času poskytovaných v určeném termínu nebo u smluv uzavíraných na základě veřejné dražby podle zákona upravujícího veřejné dražby.

Formulář pro odstoupení od smlouvy je možné si vyžádat u prodávajícího, nebo si ho můžete stáhnout ZDE (ve fromátu .doc), nebo ZDE (ve formátu .pdf).

Nepřevzetí zásilky s objednaným zbožím není odstoupením od smlouvy. V případě, že zákazník nevyzvedne zásilku odeslanou na dobírku, bude mu v případě jeho zájmu o opětovné doručení zásilky připočítána k celkové částce i částka za předchozí marné odeslání zásilky a budeme požadovat úhradu celé částky předem na účet.

5. Práva a povinností z vadného plnění

Jakost při převzetí:

Pokud má převzaté zboží nedostatky (např. nemá sjednané nebo oprávněně očekávané vlastnosti, nehodí se k obvyklému nebo sjednanému účelu, není kompletní, neodpovídá jeho množství, míra, hmotnost, nebo jakost neodpovídá jiným zákonným, smluvním nebo i předsmluvním parametrům), jedná se o vady zboží, za které prodávající odpovídá.

Kupující může u prodávajícího uplatnit nejpozději do dvou let od převzetí zboží podle svého požadavku nárok na bezplatné odstranění vady nebo na přiměřenou slevu z ceny; není-li to povaze vady neúměrné (zejména nelze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu), lze uplatnit požadavek na dodání nové věci bez vad nebo nové součásti bez vad, týká-li se vada pouze této součásti.

Není-li oprava nebo výměna zboží možná, na základě odstoupení od smlouvy může kupující požadovat vrácení kupní ceny v plné výši.

Během šesti měsíců od převzetí zboží se předpokládá, že vada zboží existovala již při převzetí zboží.

Prodávající není povinen nároku kupujícího vyhovět, pokud prokáže, že kupující před převzetím o vadě zboží věděl nebo ji sám způsobil.

U použitého zboží prodávající neodpovídá za vady odpovídající míře dosavadního používání nebo opotřebení. U věcí prodávaných za nižší cenu prodávající neodpovídá za vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána. Místo práva na výměnu má kupující v těchto případech právo na přiměřenou slevu.

Zákonná práva z vad

Prodávající odpovídá za vady vzniklé po převzetí zboží v 24 měsíční záruční době nebo v době použitelnosti uvedené v reklamě, na obalu zboží nebo v připojeném návodu.

V této lhůtě může kupující uplatnit reklamaci a podle své volby požadovat u vady, která znamená podstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):

• odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
• bezplatné odstranění vady opravou;
• přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
• vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy.

Podstatné je takové porušení smlouvy, o němž strana porušující smlouvu již při uzavření smlouvy věděla nebo musela vědět, že by druhá strana smlouvu neuzavřela, pokud by toto porušení předvídala.

U vady, která znamená nepodstatné porušení smlouvy (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou), má kupující nárok na odstranění vady anebo přiměřenou slevu z kupní ceny.

Vyskytla-li se odstranitelná vada po opravě opakovaně (třetí reklamace pro stejnou závadu nebo čtvrtá pro odlišné závady) nebo má zboží větší počet vad (nejméně tři vady současně), může kupující uplatnit právo na slevu z kupní ceny, výměnu zboží nebo odstoupit od smlouvy.

Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití.

6. Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.

Reklamační formulář ke stažení ZDE (ve fromátu .doc), nebo ZDE (ve formátu .pdf).
Vyplněný reklamační protokol zašlete buď společně s reklamovaným produktem na naši korespondenční adresu (viz výše), nebo e-mailem na naši adresu monika@hrackypronejmensi.cz.

Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruka za jakost se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Reklamaci a odpovědnost za vady NELZE uznat v těchto případech:

1. spotřebitel reklamuje zboží po vypršení záruční doby
2. spotřebitel neoprávněně změnil údaje v záručním listu
3. zboží určené k reklamaci není dodáno s potřebnými doklady (doklad o koupi, záruční list)
4. na zboží byly porušeny ochranné samolepky či pečetě instalované výrobcem či autorizovaným servisem
5. spotřebitel před reklamací zboží neodborně opravoval či upravoval
6. zboží nebylo používáno dle návodu k použití
7. zboží bylo používáno i přes to, že jevilo známky poškození
8. zboží bylo poškozeno ohněm, bleskem, vodou atd.
9. nelze reklamovat běžné opotřebení zboží

7. Ochrana osobních údajů

Kupující souhlasí s tím, aby poskytnuté osobní údaje byly prodávajícím zpracovávány a uchovávány v souladu se zákonem o ochraně osobních údajů (č. 101/2000 Sb.) za účelem plnění předmětu smlouvy. Kupující má právo být informován, jaké údaje o něm prodávající eviduje, a je oprávněn tyto údaje měnit, případně písemně vyslovit nesouhlas s jejich zpracováváním. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

Kompletní informace o zpracování obchodních údajů najdete ZDE.

8. Řešení sporů

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

Mimosoudní řešení sporů:
V případě vzniku sporu mezi spotřebitelem (kupujícím) ve smyslu § 419 občanského zákoníku, a prodávajícím, je spotřebitel oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení sporu k České obchodní inspekci za účelem uzavření dohody s prodávajícím, prostřednictvím kontaktních údajů dostupných na internetových stránkách www.coi.cz. Podání návrhu i následná účast při mimosoudním řešení sporu je pro spotřebitele zdarma, přičemž veškeré případné náklady vzniklé v souvislosti s mimosoudním řešením sporu nese každá strana samostatně. Pro spotřebitele je volba mimosoudního řešení sporu dobrovolná.

Mimosoudní řešení sporu se řídí § 20d a násl. zák. č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele. Návrh na zahájení mimosoudního řízení musí obsahovat náležitosti dle § 20n zák. o ochraně spotřebitele. Návrh na mimosoudní řešení sporu lze podat nejpozději do 1 roku ode dne, kdy spotřebitel poprvé u prodávajícího uplatnil nárok, který je předmětem sporu.

Doručením takového návrhu (s předepsaným obsahem) je mimosoudní řešení spotřebitelského sporu zahájeno. ČOI následně o tomto faktu vyrozumí obě strany.

Od momentu vyrozumění je prodávající povinen ve lhůtě 15 pracovních dnů poskytnout ČOI vyjádření ke skutečnostem uvedeným v návrhu. Na základě podkladů pak ČOI posoudí celý spor a připraví nezávislý a nezávazný posudek, který oběma stranám předloží. Na jeho základě by mělo dojít k dohodě. ČOI tak nebude ve sporu rozhodovat – cílem celého procesu je právě uzavření společné dohody stran sporu.

Spotřebitelé, kteří mají bydliště v jiném členském státě EU, v Norsku nebo na Islandu, jsou oprávněni podat návrh k mimosoudnímu řešení svého sporu s prodávajícím prostřednictvím Evropského spotřebitelského centra v zemi jejich bydliště; seznam příslušných spotřebitelských center je dostupný na stránkách Evropské Komise pod http://ec.europa.eu/consumers/solving_consumer_disputes/non-judicial_redress/ecc-net/index_en.htm.

Možnost podání návrhu na mimosoudní řešení sporu s prodávajícím se vztahuje výhradně na spory vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a spotřebitelem.
http://www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu-adr/.

9. Ostatní informace

Informace o registraci:

Před nákupem na našem e-shopu se můžete zaregistrovat pomocí registračního formuláře, který se Vám zobrazí v průběhu dokončování objednávky, nebo pomocí odkazu „zaregistrujte se“ v pravé horní části naší stránky. Můžete také použít Vaše přihlašovací údaje z portálu www.mimibazar.cz. Při dalších nákupech už stačí pouze zadat jméno a heslo zvolené při registraci. Registrace Vás k nákupu nijak nezavazuje.

Můžete též nakoupit i bez předchozí registrace.

Spotřebitelem se rozumí člověk, který na rozdíl od prodávajícího při uzavírání a plnění smlouvy nejedná v rámci své podnikatelské činnosti ani v rámci samostatného výkonu svého povolání.

Ostatní zde neuvedené záležitosti se řídí občanským zákoníkem (č. 89/2012 Sb.), zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.) a dalšími právními předpisy, ve znění pozdějších právních předpisů.

Smlouva a otázky související se řídí českým právem.

Změny obchodních podmínek v jiné než oboustranně odsouhlasené písemné formě jsou vyloučeny.

Tyto obchodní podmínky jsou účinné od 1. ledna 2014.

ZPŮSOB DORUČENÍ POŠTOVNÉ BALNÉ
ZÁSILKOVNA Česko (do 5 kg)
Platí pouze pro zásilky odesílané v rámci České republiky. V případě, že máte zájem o zaslání na Slovensko, zvolte jako způsob doručení "Zásilkovna.cz - SK (do 5 kg)". Zásilka odeslaná na Vámi vybranou pobočku, kde si ji po výzvě můžete vyzvednout. Úložní doba této zásilky je 7 dní. Zásilky do hmotnosti 5 kg. Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50 x 40 x 30 cm). Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm. Maximální výše dobírky: 20 000 Kč. V případě, že Vaše objednávka překročí kterýkoli z uvedených parametrů, budeme Vás kontaktovat a domluvíme s Vámi individuálně možný způsob doručení.
65,00 Kč ZDARMA
ZÁSILKOVNA Slovensko (do 5 kg)
Platí pouze pro zásilky odesílané na Slovensko. V případě, že máte zájem o zaslání v rámci ČR, zvolte jako způsob doručení "Zásilkovna.cz - ČR (do 5 kg)". Zásilka odeslaná na Vámi vybranou pobočku, kde si ji po výzvě můžete vyzvednout. Úložní doba této zásilky je 7 dní. Zásilky do hmotnosti 5 kg. Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50 x 40 x 30 cm). Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm. Maximální výše dobírky: 20 000 Kč. V případě, že Vaše objednávka překročí kterýkoli z uvedených parametrů, budeme Vás kontaktovat a domluvíme s Vámi individuálně možný způsob doručení.
95,00 Kč ZDARMA
BALÍK DO RUKY - ČP (pouze ČR)
Většina Balíků do ruky je doručena během 2-3 pracovních dnů. V případě uvedení kontaktních informací při podání zásilky informuje pošta adresáta prostřednictvím SMS a e-mailu o zásilce. Adresát si může domluvit delší úložní dobu, opětovné doručení, garantované doručení apod. Pozor, tyto doplňkové služby jsou většinou za příplatek. Standardní úložní doba této zásilky je pouze 7 dní!
110,00 Kč ZDARMA
SLOVENSKO - Kurýr do 5 kg
Doručení zásilky na Slovensko prostřednictvím kurýrní služby. Hmotnost zásilky nesmí přesáhnout 5 kg, nejdelší strana zásilky smí být max. 70 cm a celkový součet všech stran zásilky smí být max. 120 cm. V případě, že hmotnost zásilky bude nižší než 2 kg, bude cena poštovného snížena dle aktuálního ceníku dopravy. Podmínkou pro doručení zásilky kurýrní službou je uvedení kontaktního telefonního čísla.
170,00 Kč ZDARMA
SLOVENSKO - Pošta do 5 kg
Doručení zásilky prostřednictvím Slovenské pošty. Hmotnost zásilky nesmí přesáhnout 5 kg, nejdelší strana zásilky smí být max. 70 cm a celkový součet všech stran zásilky smí být max. 120 cm. V případě, že hmotnost zásilky bude nižší než 2 kg, bude cena poštovného snížena dle aktuálního ceníku dopravy.
200,00 Kč ZDARMA
EMS ČESKO-cena dle hmotnosti
!!! DOPORUČUJEME PŘED VÁNOCI !!! Zásilky EMS mají garantované doručení následující pracovní den do 14.00, do určitých měst doručují i o víkendech. Cena poštovného je podle hmotnosti zásilky (do 2 kg 141 Kč, do 5 kg 169 Kč, do 10 kg 207 Kč, do 15 kg 247 Kč, do 20 kg 290 Kč). Jelikož nemáme hmotnosti u jednotlivých druhů zboží, je zde uvedena vyšší cena za poštovné s tím, že v potvrzení objednávky Vám zašleme skutečnou cenu za poštovné. Tento způsob doručení je IDEÁLNÍ PŘED VÁNOCI. !!! PLATÍ POUZE PRO ČR !!!
207,00 Kč ZDARMA
Expres ZÁSILKOVNA - PRAHA
POZOR!! Jedná se o službu Zásilkovny. Jako způsob úhrady je třeba zvolit "Platbu předem", nebo "Dobírku Zásilkovny". Platí POUZE pro zásilky odesílané v rámci hlavního města Prahy. Zásilka bude doručována v den podání zásilky, nebo následující den. POZOR! Doručuje se ve večerních hodinách, není vhodné pro doručení do zaměstnání. Zásilky do hmotnosti 5 kg. Maximální součet rozměrů všech tří stran zásilky: 120 cm (např. zásilka o rozměrech 50 x 40 x 30 cm). Maximální rozměr jedné strany zásilky: 70 cm. Maximální výše dobírky: 20 000 Kč. V případě, že Vaše objednávka překročí kterýkoli z uvedených parametrů, budeme Vás kontaktovat a domluvíme s Vámi individuálně možný způsob doručení.
155,00 Kč ZDARMA
OSOBNÍ ODBĚR - PRAHA 6
Převzetí POUZE na adrese Praha 6, Bělohorská 106 po předchozí tel. domluvě (tel.: 606 611 374). Převzetí je možné POUZE po úhradě předem. Platba v hotovosti není možná.
ZDARMA ZDARMA
ZPŮSOB ÚHRADY POPLATEK
ZÁSILKOVNA-DOBÍRKA (Česko)
Platba při převzetí zásilky na zvolené pobočce při zaslání prostřednictvím Zásilkovna.cz v rámci České republiky.
15,00 Kč
ČESKÁ POŠTA - DOBÍRKA (jen ČR)
Platba při převzetí zásilky při zaslání prostřednictvím České pošty.
40,00 Kč
SLOVENSKO - Dobírka
Platba při převzetí zásilky při zaslání na Slovensko prostřednictvím Slovenské pošty, kurýrní služby, nebo společnosti Zásilkovna.cz.
30,00 Kč
EMS - DOBÍRKA (jen ČR)
Platba při převzetí zásilky typu EMS.
60,00 Kč
PLATBA PŘEDEM (ČR i SR)
Platba předem na náš bankovní účet, zboží je odesláno PO PŘIPSÁNÍ ČÁSTKY na náš účet (NIKOLI PO ODESLÁNÍ PENĚZ Z VAŠEHO ÚČTU) prostřednictvím Vámi zvoleného dopravce (Česká pošta nebo Zásilkovna.cz). V případě úhrady ze zahraničí je třeba počítat s poplatky za převod na straně odesílatele.
BEZ POPLATKU
. . .
OBCHODNÍ PODMÍNKY ke stažení ve formátu PDF
.
zaregistrujte se
LOGIN
HESLO
trvalé přihlášení
zapomněli jste heslo ?
KOŠÍK JE PRÁZDNÝ
Kompletní informace o zpracování vašich osobních údajů.
Úhrada objednávek v hotovosti není od 1. 3. 2017 možná.
. . .